Loading...

همه چیز درباره ضمانت بازگشت 7 روزه

رویه بازگردادندن کالا

رویه‌های بازگرداندن کالا

 

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های لگو پلاس بوده است و همکاران ما در این راستا تلاش میکنند تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با توجه به  کالاهای ارایه شده در وب سایت لگو پلاس، امکان  تست و بررسی محصولات مقدور نمی باشد و به صورت پلمپ فروخته میشود با اینحال با توجه به اصل مشتری مداری لگو پلاس .باید کلیه محصولات  از نظر فیزیکی و فنی سالم به دست مصرف کننده برسند، همه محصولات دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا می‌شوند.

اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف لگو پلاس همراه سفارش ارسال می شوند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند.

 

شرایط بازگرداندن کالا

استفاده از ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

 

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشدفقط و فقط شما یک روز پس از دریافت کالا فرصت دارید که آن را به اطلاع فروشگاه لگو پلاس برسانید.

- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 1 روز پس از دریافت کالا، به لگو پلاس اطلاع داده شود.

- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به لگو پلاس بازگردانده شود .

- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد .

 

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت  داشته  باشد.  

 

- وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد فروش لگو پلاس از طریق تلفن، ایمیل ،واتساپ و....اعلام شود .

در صورت وجود مغایرت محصولات ارائه شده توسط لگو پلاس .این موضوع بدون فک پلمپ قابل مشاهده است و باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد  .

در صورت اعلام مغایرت کالا باز کردن کالا و استفاده از آن سبب از بین رفتن ضمانت بازگشت میشود ومحصول عینن به خریدار مرجوع میشود.

-  در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود .

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به لگو پلاس بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

 

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد  .

 

 - آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد فروش لگو پلاس از طریق تلفن، ایمیل ،واتساپ و... اطلاع داده شود.

 - لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود . استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به لگو پلاس بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود

 

توجه بند1:  انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

توجه بند2:  از آنجا که لگو پلاس یک وب‌سایت خرده ‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود)

 

 - اگرهنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هرچه سریع ‏‌تربه واحد فروش لگوپلاس اطلاع داده شود .

 - اگرپس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز‏، باید انصراف خود را به واحد فروش اطلاع دهد .

 - برای بازگرداندن کالا پس از تماس با واحد فروش و تایید کارشناس فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود . همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

همچنین در صورت انصراف از خرید،هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

 

 

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

 

 - آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثرطی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش لگو پلاس اطلاع داده شود  .

 - با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروزهر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

 - کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به واحد فروش لگو پلاس ارسال شود.

توجه:

پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، مجددا برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت سر باززدن مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد،لگو پلاس در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

 

 

کالا را چطور ارسال کنید؟

 

 - لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان فروش لگو پلاس تماس بگیرید .

-  ازارسال کالا بدون هماهنگی با واحد فروش فروش لگو پلاس جداً، خودداری کنید .

-  برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه ، دفترچه راهنما، بند و قطعات بسته بندی به همراه  کالای اصلی ارسال شود.

 - برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد . (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید)

- درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و برای ما بفرستید .

 

 - در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید .  لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از مواردی که اشتباه از طرف واحد فروش لگو پلاس بوده است به عهده مشتری است و لگو پلاس تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد.

 

 

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

 

 

-  اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان فروش لگو پلاس برسد، هزینه‌های ارسال به عهده لگو پلاس است .

 - در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان لگوپلاس، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود  .

 

روند رسیدگی به موارد درخواستی مشتریان جهت دریافت ضمانت 7 روزه:

 

  • بعد از بررسی های انجام شده توسط مسئولین پشتیبانی سایت در صورت تایید موارد ذکر شده از سوی مشتری بنا به درخواست ایشان کالا برای ایشان تعویض و در صورت عدم موجودیت کالا مبلغ پرداختی مرجوع می گردد.
  • لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد در صورت درخواست مشتری، کالای دیگری برای ایشان ارسال می گردد. در صورتی که مبلغ کالای انتخابی از سوی مشتری بیشتر باشد، ایشان ملزم به پرداخت ما به التفاوت خواهند بود. این مورد برای لگو پلاس هم صدق می کند و در صورتی که مبلغ کالای انتخابی از کالای خریداری شده کمتر باشد این فروشگاه ملزم به پرداخت مابه التفاوت خواهد بود.
  • مدت زمان ارائه خدمات به مشتریان از لحظه تحویل کالا 48 ساعت می باشد.
  • بعد از مشخص شدن وضعیت کالا در واحد پشتیبانی با توجه به هماهنگی های لازم با مشتریان، سرویس در مدت زمان حداکثر 48 ساعت به ایشان ارائه می گردد.
  • ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان خدمات پس از فروش می باشد.

 

 

درخواست خود را چطور به واحد فروش اطلاع دهید؟

 

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:


با شماره تماس 09195662717 تماس حاصل فرمایید

در پیام رسان واتساپ نیز میتوانید مشکلات خود را به ما اعلام نمایید


-  یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید .

نظرات
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - در صورت امکان فارسی بنویسید.
    برگشت به بالا